24 January 2011

segamat - labis - chaah - yong peng - batu pahat

22jan 2011, sabtu
(wah cam hari ni dalam sejarah)
kalian pun sedia maklum kan,penamaan calon kat DUN Tenang
tanpa di sedari, kami terperangkap dalam lautan manusia kat Labis tu
bukan saje lautan manusia, tapi lautan bus ngn kereta gak, tak ketinggalan lori..
nak jadikan cerita, semua jalan di tutup,
so kami terpakse lah lalu entah ape jalan lah, aku pun tak tau
just follow kereta depan lah, sedar sedr, kami dah kat dalam estet
BAPAK lah!! hahaha at last jumpe gak jalan kaluar,
yang ni 1 hal! kalau aku langgar, nanti masuk paper,
"student langgar polis", ape lah bengap sangat g diri tengah jalan, 
jalan yang sepatot nye aku kene straight, terpakse lah belok kanan
perg! jammed giler kot, sabar je lah kan, nak U-turn dah 1 hal
ah, memng dah putus harapan lah, daj fikir nak gerak Melaka terus
at last mas kata,"ni dah akt Labis, pas ni Chaah, Yong Peng, pastu sampai lah"
betu gak tu, patah balik pun, buat habis minyak je, dah lah minyak mahal

lunch kat restoran zainab, yong peng


yeah BETU PAHAT MALL,,,
here we come beb,
sebenar nye sesat tak jumpe, nabis baik ade "mak ina" makcik mas
dia lah yang tolong, HEHE btw thanks aunt.
yang lain tengok wayang cerita "khurafat"
aku lak, pas habis kan cool blog, ape lagi tidur lah
HAHAHAHA buat habis duit je kan



plan nak g tasik Y, tapi hujan,
so jalan jalan dalam BP mall tu je lah kan
tak tau makan kat mane, either food court or fast food
at last pilih food court sebab fulus makin nipis, HIHIHI

sorry MAI, terpakse gak suruh kau drive,
kalau aku drive, takut we all dalam bahaya
maklum lah aku kan rabun, 
nanti aku tak nampak garisan tengah, pastu kereta lak entah ke nama
so PREVENT IS BETTER THAN CURE

10.15pm kami pun sampai kat uitm
sorry lah bro "khan" sebab janji balik pukul 9++

seronok sangat
best nye kalau selalu cam ni
setenang air di laut


No comments:

Post a Comment