26 January 2011

anak aku?

HAHAHA tu lah, semua orang yang lalu lalang tanye, "anak kau ke?", wah untung lah kalau tu anak aku kan, comel lak tu, HAHAHA, nak di jadi kan cerita, aku ngan sengal nye offer lah si kecil tu duduk sebelah kat benteng, si kecil tu tengah makan kit-kat, dah siap makan, tangan si kecil tu pun kotor, so aku lah kan yang kene basuh kan, ;) ok lah aku tak kisah, dah sampai kat sinki, aku nak tolong cuci kan tangan, si kecil bolah lak cakap, "tak nak ngan akak", aku pun pelik lah, rupe rupe nye dia berdikari doe, HAHAHA cuci sendiri, so aku arah kan je lah, cuci mulut sekali, dah settle cuci, aku pun hantar lah kat bibik+nenek si kecil tu, sebenar nye, si kecil tu anak orang kedai no.3 kat benteng, HEHEHEHE, plus lagi, mira ngan sengal nye, g record aku tengah layan kerenah si kecil tu, aduh!! malu ni, "mira, jangan bagitau bakal suami aku tau nanti", HEHEHEHE

No comments:

Post a Comment